Læs om selskaber ved Kilden

Husets stue er lys og venlig, her fantastisk akustik og en helt enestående udsigt til Skoven, Kildesøen og Kirsten Piils Kilde. En god base for både små og store selskaber.

Spisestuen kan reserveres til mødeaktivitet samt små & store selskaber (optil 100 pers). Menu og indretning tilpasses det enkelte arrangement. Her kan dækkes op ved små og store borde. Vi kan samle optil 44 personer om ét bord, ved mindre borde er der plads til små 100 pers. Er der planlagt dans efter middagen bør selskabet ikke være på mere end 70 pers. Er der flere gæster feks. 150 pers., kan arrangementet holdes i det store festtelt på terrassen, og det kan også indrettes med langborde eller runde borde efter ønske.

ARRANGEMENTSTID
BRUNCH - ml. Kl. 10-16 kan du holde brunch arrangement á optil 4 timers varighed

FROKOST - ml. kl. 12-17 kan du holde frokostselskab
MIDDAG - ml. kl. 18-03 kan du holde middagsselskab på Piil & Co
KURSUS & MØDEDAGE - fra kl. 8-03

FOTO
Til alle selskaber kan der naturligvis tages billeder under hele arrangementet

BORDOPSTILLING
Her er flere muligheder - feks. et stort bord med op 44 gæster.
Mindre borde i forskellige str. med hhv. 8 til 12 pers på hvert bord.

BLOMSTER
Vært/værtspar er velkommen til selv at medbringe blomster.
Piil & Co vil også gerne bestille blomsterne, og benytter her Stephen Clante & Erik Buch.

DELTAGERANTAL
Optil 300 pers. dog max. 70 pers. i Spisestuen hvis her også skal være plads til dans.

For eksklusiv råderet følger her
Husets ønske til min. omsætning;

Mandag til torsdag:
FORMIDDAG kl. 9-12
kr. 10.000,-
EFTERMIDDAG kl. 12-17
kr. 25.000,-
AFTEN kl. 18-24
er kr. 35.000,-

Helligdage samt fredage,
lørdage, og søndage:
EFTERMIDDAG kl. 12-17
kr. 35.000,-
AFTEN kl. 18-24
kr. 50.000,-
Nattillæg: Efter midnat tillægges
kr. 2.500,- per time.


For kokkeskoler og Getaways er der andre rammer, for yderligere information herom kontakt restauratør Kim Jørgensen.

TRANSPORT
Til alle selskaber er det tilladt at køre helt ind til restaurantens hoveddør med TAXA & BUS og naturligvis KAPERVOGN. Det samme gælder når festen slutter. Private biler med handicapskilt kan også køre ind og parkere bagved Huset. For selskabet kan der derudover reserveres 2 parkeringspladser til hvilke vi udsteder personlig kørsels-og parkeringstilladelse.

Lokaliteterne - Huset er en fredet bygning fra 1927, som DESVÆRRE er ikke har noget handicaptoilet. Toiletter er der flere af, de er alle placeret i underetagen.

Det er ikke tilladt at affyre fyrværkeri eller sprede confetti i og omkring Huset.

Der er kun ét serveringslokale, hvorfor der desværre ikke kan stilles rygerum eller legerum med puslebord og børnestole til rådighed. Alle former for rygning er ude foran Huset, hvor der hygges og opsættes askebægere etc. til lejligheden.

Det er ikke muligt at montere skilte, lærred, blomster eller anden udsmykning på vægge, vinduer og lofter. Alle effekter må opsættes på stativ el.lign 25 cm. fra hhv. loft og væg.

Betalingsbetingelser - Inden 8 dage fra modtagelsen af reservationsbekræftelse indbetales reservationsgebyret til vores bank konto iht. fremsendte indbetalingskort. Såfremt beløbet ikke er modtaget rettidigt bortfalder reservationen.
På arrangementsdagen udarbejdes endelig faktura når arrangementet slutter, forudbetalinger modregnes og slutaregning gennemføres. Bemærk venligst, at selskaber kan ikke betales med kreditkort dvs. der kan kun afregnes med bankoverførsel, kontanter, check med gyldig ID samt VisaDankort.

Aflysning - Ved evt. aflysning refunderes reservationsgebyret ikke. Såfremt aflysning sker senere end 14 dage før arrrangementsdag, forbeholder Piil & Co sig retten til fuld afregning af menu med pris iht. bestilling/accepteret selskabsaftale.For særlige ydelser f.eks. musikanlæg, musikoptræden, anden underholdning samt udvidet AV-udstyr o.lign. forbeholder vi os retten til forudbetaling og fuld afregning således, at Restaurant Piil & Co bliver holdt skadesløs for sådanne merudgifter.

 

Til aften serveres menu eller buffet - og menu kan være både 3-4 og 5 retter med og uden canapees og natmad. På Piil & Co er ikke to selskaber er ens, det er jo ikke en fabrik, vi har derfor ingen pakke-løsninger her på siden, god erfaring stiller vi gerne til rådighed på et lille møde. For alle selskaber afholdes selskabsmøde og en aftale udarbejdes derefter på skrift, så der ikke kommer overraskelser i hverken forløb eller pris.

 


SELSKAB fra START til FINALE..
Når dagen/aftenen er valgt og reserveret, sammensættes et program der passer for det enkelte arrangement med menuer, tider, priser etc.

Vi har altid en masse spørgsmål klar, for at dække jeres ønsker. Det kan som Gæst/Kunde virke uoverskueligt, at vi ikke kun har pakker med færdige fester, men vi har forslag klar på komplet arrangement med pris. Der er stor forskel på priserne fra den ene arrangement til den andet, dette er udelukkende fordi den/dem der holder festen kan vælge forskellige menuer, vine og tider mm.

Tilvalg og fravalg & forskellige priser...
Velkomst være kort eller lang, med servering af ét glas eller flere. Servering kan være Cremant eller Champagne, Mohito, et glas Rose eller en drink med frisk rabarbersaft & vodka on the rocks. Det giver priser fra kr. 45 til 150,- per glas.

Maden kan geares helt efter ønske. Skal de være CPH style, med en masse små retter eller rustikke herregårdsportioner, skal det være grønt & frækt eller skal der serveres menu ala Michelin style. Et skønt TEAM af proff. kokke er klar til tilberede den ønskede menu af årstidens bedste råvarer.

Vi har altid forslag på sæsonmenuer der kan sammensættes efter eget valg med priser fra kr. 400,- på en 3 retters menu osv.

Til middagen kan der nydes vine efter forbrug dvs. at der betales flaske for flaske, eller vinmenu som oftest er et glas per ret, eller ad libitum hvor gæsterne kan nyde alt det de lyster, til en fastsat pris. Som noget helt nyt vil der i 2015 være en vinliste på super top vine, der kan reserveres & købes flaske for flaske og dermed afregnes efter forbrug og til nogen helt fantastiske priser man normalt ikke ser på restauranter i Danmark.

Efter middagen skal der måske bydes kaffe og er det så med eller uden avec og sødt? For selskaber hvor der skal ske lidt mere, er der så bar bagefter, og her er der igen en masse forskellige muligheder. Er det en bar med øl og vin, eller skal der krydres med sjusser eller toppes med cocktails. Og sidst men ikke mindst skal selskabet slutte af med lidt snack, en godnatpølse eller sandwich.

Og hvordan skal bordene være? hvor mange blir I? Er der gæster med særkost som feks. vegetarer eller gæster med allergi? Hvordan med musik og underholdning? Skal vi booke en DJ? Er der særlige farver eller andet til blomsterdekorationerne.

I bunden af denne side finder ligger skema til FORESPØRGSEL, og LINK med eksempler på en samlet arrangement med priser mm.

Ønsker du at drøfte mulighederne, er du velkommen til at ringe til os på telefon
70 26 02 12. Det samme gælder hvis du ønsker at reservere en dag eller aftale et selskabsmøde, men du er naturligvis også meget velkommen til at sende en email herom.

Vi glæder os til at høre fra dig
På gensyn i Dyrehaven
BETINA & KIM JØRGENSEN
 

SELSKABS - FORESPØRGSEL

Venligst udfyld skemaet herunder, det forpligter ikke. Vi kommer tilbage til dig på email eller telefon. Nu mere du oplyser, nu nemmere er det for os at udregne et tilbud. Vi glæder os til at høre fra dig.

Brunch
Frokost arrangement
Middagsselskab
Middag & mere Fest
Middag & Fest med Koncert.....
Kursus eller Mødedag
Andet